HiMi Startet 16.Juli.2013 Del på Facebook Startet 16.Juli.2013 Helt utrolig men noen har alså skrudd av en detalj av tre på vår båt. Dette er jo noe som er enkelt å lage selv, men noen tok alså minste motstands vei.. Håper i det lengste at noen bare har "lånt" den for å lage sin egen. Har jo motsatt side til mal, men likevell irriterende når slikt skjer. Det som er det morsomme her, er at jeg bare vet om 3 stk 27 saga i nærhet, så man må vel ta en runde å se om noen mangler på den siden. Evt driver å monterer. Passer disse på andre båter en 27" ? Like på evt 25".. Det er de store som sitter forran lanternene med et svart skilt på.. Våre hadde ikke skiltene montert, så hvis noen her inne som holder til i nærheten har skaffet seg lister, men mangler skiltene, ta kontakt så skal dere få disse også .... Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Enkelte er både frekke og late ser det ut til... Kan ikke være vanskelig å lage nye slike lister selv. Ergerlig å finne båten sin uten. Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Du har nok større mulighet å finne den som pynt i en innglasset leilighet mot sjøen / hagestue ercjeg redd for, her havner veiskilter og andre rariteter ;( Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Folk stjeler de rareste ting. Fra min Nidelv 24 (solgt 2004) ble det en gang for snart tjue år siden stjålet produsentskiltet. Så den som seiler rundt med byggenr 1976, bør vite at han har blitt grundig lurt ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
FredrikW Svart 18.Juli.2013 Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 Produsentskiltet, ja. Den var frekk! For mange år siden rappet noen Draco-skiltene fra en nyoppusset 78-modell Draco 20 jeg hadde liggende i Frognerkilen i Oslo. Bryggene er låst, så enten kom slaskene sjøveien, eller så var det medlemmer fra min egen båtforening. Uansett sinnssykt irriterende, for slikt får man ikke kjøpt igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.