Waylon Startet 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2013 Helt nederst på hekken er det en stor skrue. Jeg må ha at rimelig stor flatt skrujern for å løsne denne. Spørsmålet mitt blir: Hva er denne store skruen for noe? Hvilken misjon har den? Mvh Carl :) Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Fjordland Svart 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 Tappe bunnen for vann. Er det dobbelbunn på denne? isåfall er det nok den som kan tappes her Sitér dette innlegget Link to post
Waylon Svart 18.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 Tappe bunnen for vann. Er det dobbelbunn på denne? isåfall er det nok den som kan tappes her Nå er jeg ikke sikker på om det er dobbeltbunn i denne båten, men jeg regner med det siden det finnes en tappeplugg. Men samles det altså vann inni skroget da, siden det er tappeplugg? Og hvor kommer i så fall dette vannet ifra? Er det kondens? Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
glalaks Svart 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 Regnvann, sjøsprut, kondens.. Utrolig hvor vann kommer seg inn i en båt;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Waylon Svart 19.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2013 Regnvann, sjøsprut, kondens.. Utrolig hvor vann kommer seg inn i en båt;) Jeg ser at denne store skruen har en del korrsjon, og hva er best for å få løsnet den? :) Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.