Sun Flyer Startet 19.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2013 Hei, Mistet brillene mine på sjøen idag. Noen med dykkerutstyr som kan hente de fra dypet? 5-7 meter dypt her. Betalt oppdrag. Ring meg eller send im. Mvh Viggo 91558222 Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
TommyG Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 har du prøvd magnet? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 tviler stekt på at briller er magnetiske Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
TommyG Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 rammen kan i mange tilfeller være det Sitér dette innlegget Link to post
ovsj56448 Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Dette er en jobb som man enkelt kan klare selv hvis man har snorkel og dykkemaske. Hvis du vet omtrent hvor brillene ligger så er det bare å hoppe uti og lete... Sitér dette innlegget Link to post
satyrion Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Ikke om du ikke kan dykke Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 22.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Enkelt? Ikke skryt. Har fått opp brillene. Dykker med luft brukte over 20 minutt på å finne de. En fridykker prøvde seg og. No hope... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Marida Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Greia med å dykke etter briller er selvfølgelig at synet blir litt dårligere når de er på 5-7m dyp. Ps, brukes briller selv. Flott at det ordnet seg. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 rammen kan i mange tilfeller være det tviler jeg på ...bruker briller selv og ville aldri benyttet magnetisk rammeverk men sikkert noen i rustfritt /syrefast men de er ikke magnetiske Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.