Morten:) Startet 19.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2013 Har to stk. KAD32 1999mod. og den ene motoren reagerer dårlig på gasspådrag fra ca. 1300 og opp til 1700 der kompressor setter inn. Derfra og opp til maks turtall på 3700-3800 oppleves de like. Propellene er A7 (uskadet). Kickdown oppleves også likt. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2013 (redigert) Dieselfilter er som regel første stedet man sjekker Regner med at du har mekaniske spaker. Er kablene kalibrert så de gir likt gassutslag på motoren? Redigert 19.Juli.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2013 Hvor mange timer har de gått? Det er før trykk har noe å si, turbo sitter ikke fast, da ville toppfart uteblitt... Samme med blokkert eksos. Ventiler, er de sjekket? Dysene skal sjekkes på 600 timer.... Mvh Bavaria32sport Med 2x KAD32 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Morten:) Svart 19.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2013 Bitteliten det er skjekket ut. Det er byttet turtellere og dokumentasjon mangler på timeantall men de skal ha gått ca 750 timer. Ingen spor på motorene som tilsier at dette er gjort. Men kan dette spores til dyser? Så lenge det er tilgang på diesel og før trykk så koker det vel ned til pumpe eller dyser. Morten Ventiler er skjekket. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.