ErikHM Startet 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2013 Hei! Jeg har en 2003mod 60hk Mariner 2-takt som jeg er ganske sikker på lekker bensin. Innimellom kjenner jeg en sterk bensin lukt, men jeg ser ikke noe bensin i båten eller i vannet. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet om noen typiske steder hvor det kn lekke? Setter pris på svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 (redigert) La motoren gå uten deksel i godt lys. Da er det lettere å se om det lekker fra slanger eller pakninger. Hadde en Johnson som luktet periodevis sterkt av bensin. Etter en stund fant jeg ut at drivstoffslangene rundt forgasseren burde vært skiftet for lenge siden. Byttet disse og motoren sluttet å lukte Redigert 22.Juli.2013 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ErikHM Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Jeg fant ut hvor det lakk :) slangen fra bensintanken og inn i motoren lakk, så nå er den byttet og alt er i den skjønneste orden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.