Chrisa Startet 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2013 Jeg har en 10hk kubotabasert motor med VP 120 seildrev som jeg skal montere i min seilbåt. Er det noen som vet hvor jeg får tak i bedding som basser dette seildrevet? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Bedding ? Hva er det ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Lazyjack Svart 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Disse beddingene selges jo sammen med motor og drev så VP forhandler er vel det mest naturlige stedet å starte. Sitér dette innlegget Link to post
Chrisa Svart 31.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2013 Det har jeg gjort, men Volvo penta har sluttet å produsere beddinger som passer til dette seildrevet. De jeg har ringt får ikke tak i denne delen. Derfor jeg spør her på BP. Beddingen trenger ikke passe til motoren. Dette mekker jeg bare til. Holder at det passer til seildrevet. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 31.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2013 Prøv Anders som averterer mange forskjellige båtdeler på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 31.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2013 Prøv Anders som averterer mange forskjellige båtdeler på finn.no Han er på forumet her også:) nick Opus mener jeg det er. Han har i hvertfall tidligere hatt noe bedding til volvo drev. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Chrisa Svart 2.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Takk for tips. Skal spørre han. Jeg fikk kontrabeskjed fra lokal VP leverandør. De fant en bedding som passet, men skulle ha ca 15.000 for denne. Uaktuelt for en bit med plast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.