Vedvards Startet 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2013 Hei Strever litt med å kjøpe RIKTIG OG BRA ekstern antenne til ICE. Ser at flere er kjempefornøyd med ekstern antenne fra Holund. Men, hvor kjøper man denne antennen?(Østfold (Marineteknikk i Son er på 4ukers ferie....)) Får jo ikke bestillt direkte når man ikke har firma... Er denne antennen hos Seatronic like bra? Panorama Tetra UHF Antenne til ICE 450 Antennespesifikasjoner:Frekvensområde: 450-470 MHzForsterkning: 5.0 dBiPolarisering: Lineært (Vertikalt)Utstråling: RundstråleKabelspesifikasjon:Kabeltype: CS23Kabellengde: 8m (I brosjyren står det 5m, men vi leverer med 8m).Antennekontakt: FME-hun og TNC-han (kan skrus av)Mekaniske data:Utstrålende materiale: GlassfiberLengde: 73,2cmDiameter: 3,2cm (maks)/2,5cm (min)Temperaturområde: -40°/+80°CFarge: Hvit Kr 1990,- Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Jeg kjøpte rett fra Holund via web shop Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 22.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Ser ut som den muligheten er eliminert........ Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Jeg handler hos Holund ved personlig fremmøte, men så bor jeg under 10 minutts kjøring fra dem. Og den antennen Bitteliten har er helt utmerket, jeg var vel den første her på forumet som kjøpte den for mange år siden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Er en forhandler i Stasjonsveien i Rygge Lurer på om jeg ikke sendte bestilling på mail når jeg tenker meg om :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.