Nikk Startet 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2013 Hei, Jeg sliter med å få servopumpa for en Verado til å gå. Av og til glimter den til og kjører noen minutter, så det mekaniske virker å være i orden. På Verado klubben sine sider har jeg funnet at det er flere som har hatt problemer med denne pumpa. Den liker å stå tørt og rent. I mitt tilfelle har jeg ikke noen god plass til den som er 100% tørr, og jeg mistenker at det er korrosjon ett eller annet sted i det eletriske som er problemet. Jeg har funnet at det er strøm, styrestrøm og nok spenning helt inn til pumpa Det jeg lurer på er om noen har tegnine/sprengskisse som viser pumpa. Har ikke klart å finne noe på nettet. Alternativt om noen har åpnet opp kabelinnføringen (den som er skrudd med 3 stk. torx skruer til høyre på bildet). Jeg antar at det ligger ett eller annet kort nedi der, og lurer på om jeg bare skal skru opp for å se om det er noe som kan rengjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.