Knutzen1 Startet 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2013 Skal kjøre over fra Marstrand til Kristiansand torsdag kveld, og skal ligge der noen dager, før ferden går videre til Molde. Min bekymring er at jeg får problemer med plass sent på torsdag (natt). Tar flyet tidlig fredags morgen... Noen som vet om en alternativ marina som har godt med plasser i nærheten av sentrum? Eller er det ledige plasser i Kr sand gjestehavn? Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Stor båt? Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 22.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 40 fot - 4 meter bred Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Hadde 2 døgn i Kr.sand gjestehavn i forrige uke. Mens konene shoppet nøt vi mannfolka kald pils i båten og opplevde at det var mye båter ut og inn. Så er det fullt er det bare å ligge litt på vent. Men generelt hele tiden litt ledig. Maks 45 fot helt innerst....tror ikke du vil få problemer med å finne deg en plass ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 22.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Men kanskje ikke så mange ut/inn i 22-23 tiden... Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Vil tro de fleste har lagt seg til ro i den tiden ...men rolig vær så blir det ikke så veldig fullt vil jeg tro .... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
KAT Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 40 fot - 4 meter bred Sorry, da blir den for stor for min ledige plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.