Sebaldus Startet 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2005 I forbindelse med at en kar fra Mjøsa har meldt sin interesse for båten min lurer jeg på om noen har gode tips til hvordan man kan frakte en 29 fots motorseiler med lastebil fra Bergen til Hamar? Kontaktinfo om firma med egnet henger mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Du ringer til Fjelkings båtservice på Hamar. Han har en skikkelig rå kranbil, med sånn senkebrønn for kjølen, får å få lavest mulig høyde. Han har sikkert mindre oppdrag på vinteren, så han kan sikkert ta dette. Alternativt ville jeg sjekke noen som kjører svanesemi, som kan ta en tur over til vestlandet. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Player 311 Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Trenger ingen enorm bil for å frakte en 29foter, en vanlig kranbil med renne til kjølen frakter greit en båt av denne størrelsen. Vær obs på store prisforskjeller! Er du litt heldig kan du få den som returlast og da betaler du normalt bare halvparten av prisen, men det kan hende du må vente litt. Sjekk gule sider etter transportører på begge sider av fjellet... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Du ringer til Fjelkings båtservice på Hamar. Han har en skikkelig rå kranbil, med sånn senkebrønn for kjølen, får å få lavest mulig høyde. Takk! Har sendt tipset videre til han som er interessert i båten. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Han også høre med Olav Thenden Transport. Har stor kranbil med hydraulisk båtkrybbe. Holder til i Stryn, men har oppdrag over hele landet... Sitér dette innlegget Link to post
JohanPaaSnippen Svart 15.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2005 (redigert) Bredesen Transport. Transportsentralen, Oslo Sistnevnte stod for transport Bergen-Son for 2 fot mindre seilbåt som retur til ca kr 12000 for et par år siden. mvh johan Redigert 15.Mars.2005 av JohanPaaSnippen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.