OleJS Startet 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2013 hei. Jeg lurer på hvor man kan forsikre båter (musling) med større motor en den ce-godkjennigen sier. Er det bare en anbefaling eller er det max? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Det å forsikre motoren og båten hver for seg er vel en ok løsning på problemet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
OleJS Svart 23.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Men dekker det skader og slikt da? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Fikk du denne beskjeden hos forsikringsselskapet eller er det et svar du er redd for å få? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
OleJS Svart 23.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Jeg fikk det svaret hos dem jeg har spurt. Men lurer på om dere vet om et bra selskap eller en måte å fordikre det på? :) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Et forsikringsselskap som ikke aksepterer å forsikre en båt med motor større enn båten er godkjent for er et bra selskap! Godkjenning er for max motorstørrelse. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fjordland Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 eg har forsikra musling 430 med 65 hk, og skibsplast 15HT med 90hk. Ingen spm ang overmotorisering. bruker IF Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 De tar gjerne i mot dine innbetalinger. Men hvis noe skjer "i fart" kan de gjerne finne på å gi deg avkorting pga overmotorisering. Stol ALDRI på et forsikringsselskap. De er kun der for å tjene penger på deg. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.