Knoxx Startet 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2013 Har en Rana Plast 14 som jeg vurderer å selge pga den ikke blir brukt. Har ikke peil på verdi på denne. Så litt hjelp, eller meninger hadde jeg satt stor pris på. Selv så har jeg arvet "hele pakka", så jeg vet ikke så mye om årsmodellen til båten. Påhengeren er en 2003 mod Yamaha 9,9 som er gjort om til 15hk. Noen skavanker på motoren som bildene viser, men den fungerer bra. Noen som kan se om det er kort eller lang stamme på denne? Hengeren er fra 1990. Skader på motor Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Du kunne jo kanskje gjort ett søk på www.finn.no , søk på Rana 14 så kommer det frem en 6-8 ranabåter. Om du da sammenlikner de båtene med din vil det kanskje være mulig å finne ett gjennomsnitt på hva disse båtene står til salgs for... Ikke hva de selges for. Bare en tanke :) larss Sitér dette innlegget Link to post
Knoxx Svart 24.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Er et par-tre stykker på finn å sammenligne med, som jeg finner hvertfall. Prisene spriker jo selvfølgelig veldig. Èn ting er hva folk forlanger, mens en annen ting er hva som er realistisk å få.. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Påhengeren din er langstammet og er på ca. 13,7hk. For å få "ekte" 15hk må man ha VMax Jr.-versjonen som har 6 reedventiler i steden for 4 som er på din. Skal du selge motoren vil nok skadene trekke litt ned, men ser selv skabbete Yamahaer av den typen ligger ute for 8-10000kr, så litt vil du nok få for den Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Hvis du er ute etter et salg så er oppskriften enkel. Legg deg under sammenlignbare båter i pris. Da får du solgt på dagen. Hvis du er ute mest mulig penger, så gjelder tolmodighet, tolmodighet og tolmodighet. Mange kommer for se, men du hører aldri noen mer fra dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.