LFLO Startet 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2013 Hei. Jeg har fått en liten lekkasje på kjølevannet på min tamd 41. Det legger seg i bunnen på båten, men jeg klarer ikke og se hvor det kommer ifra. Det er kanskje 1 dl på 4 timer kjøring på 3500 rpm. Noen som har hatt det samme eller kjenner til hvor det kan lekke ifra? Har sjekket alt som jeg kommer til, som veksler, slanger osv. Takker for all hjelp, Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
freds123 Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Hei LFLO!Jeg har selv en gammel vp tamd40 og på den hadde jeg en liten lekkasje ifra termostathuset.Se tråden min her: https://baatplassen.no/i/topic/102529-volvo-penta-tamd40-gaar-varm/ Jeg kjøpte lekkasje tett på maritim og satte på området der det lakk ifra. Funket som bare det:) Sitér dette innlegget Link to post
LFLO Svart 24.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Hei, takk for svar, Det er helt tørt i forkant av motoren. Det er eller ikke tegn til "renner" noen plass så det må komme fra bakkant av motoren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.