satyrion Startet 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2013 Hva gjør du for å forhindre innbrudd i din båt og har det noen gang skjedd deg? Er ute etter gode tips, føler det er ganske populært å gjlre innbrudd på båter da sjangsen for å bli tatt er mye mindre enn å gjøre innbrudd i et hus :=) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 (redigert) Tja, for min del så bur eg i båten, samt har naboer som og bur her, det hjelper nok på ;) Redigert 24.Juli.2013 av JGH (see edit history) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Hulda Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Hulda har hengelås som ikke påfører båten for mye skade om noen vil inn. Resten er et forsikringsspørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 24.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 (redigert) Hulda har hengelås som ikke påfører båten for mye skade om noen vil inn. Resten er et forsikringsspørsmål. klokt, det er nesten så båten kunne stått åpen, men da blir det vel ikke noe fra forsikringsselskapet i det heletatt v. evt. hærverk i tillegg. har lite av verdi nedi båten, med unntak av bilstereo og ankerdram, ihvertfall liker jeg å tenke det, vet ikke om litt slitne musto-dresser og spinlock'er er attraktive på finn.no? ser også det er mistenkelige personer i havna fra tid til annen som "observerer", tar f.eks. bilder av de største påhengerne osv. da er det nok lurt mer alarm, sporing, securemark og det hele. gummibåten låser jeg fast, og utover å låse luka også gjør jeg altså ikke noe spesielt. båten ligger i bevoktet havn, men det er fri adgang. Redigert 24.Juli.2013 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.