nesing Startet 24.Juli.2013 Del på Facebook Startet 24.Juli.2013 Trimsensor på D4 210 dph-a drevet mitt er av gammel type. EVC er imidlertid byttet til b versjonen. Kan dette vare grunnen til at powertrim ikke fungerer? I så fall, er det mulig å endre EVC slik at den gamle sensoren kan leses eller må jeg kjøpe ny sensor tilpasset EVC? Kjører drevet greit ved å koble strøm direkte på pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 24.Juli.2013 Del på Facebook Svart 24.Juli.2013 Kan det vere sikring som er defekt.Det er ein sikring til powertrim,meiner den er festa ved deksel ved topp,eller ved starter Sitér dette innlegget Link to post
nesing Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Mener at jeg har sjekket at det er strøm i ledningen. Jeg ser at det i manualen for installasjon av ny type giver står: "If the software in use is EVC-A, a software update via the VODIA tool may be necessary". Hos meg er det motsatt, jeg har gammel type giver på DPH-A drev med EVC-B software. Må vel sjekk med VP om giver må skiftes. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Burde være mlig å finne ut ved å sammenligne delenr på marinepartseurope.com Sitér dette innlegget Link to post
nesing Svart 27.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Tror ikke det er feil på giveren jeg har men har skiftet til evc-b og da fungerer den ikke lenger. Sitér dette innlegget Link to post
nesing Svart 1.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2013 Ingen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.