Azimut 1 Startet 25.Juli.2013 Del på Facebook Startet 25.Juli.2013 Noen som har peiling på hva som skiller en bil motor fra en marine motor? Annet en mariniseringen da?? Trenger gode råd å tips.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 (redigert) Ta en titt på hjemmesiden til Peninsular Engines. Foruten den vanlige mariniseringen kommer vanligvis også en dieselpumpe som er beregnet for motorer med konstant turtall. http://www.peninsulardiesel.com/WP-PENTEST/ Redigert 25.Juli.2013 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Azimut 1 Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Hei Hulda Har en "fake" peninsular. Så mariniseringa å pumpe har eg.. Det er resten sv motoren jeg er usikker på!! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Da er det bare å bla i delelisten til Peninsular og se hva du mangler. Listen er meget detaljert og illustrert. Du må nesten beskrive hva du mener med 'resten av motoren'. Blokk og stempler med råder kan kjøre. Det kan vanligvis også veiva, om det ikke er tatt for mange hester ut av motoren. Jeg har blant annet nitrittherdet veivakslingen. Merk at disse motorene kommer med fra 170 hk og til over 300 hk med omtrent samme basismotoren. Sitér dette innlegget Link to post
Azimut 1 Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Min motor skal vist nok yte 300 hk.. Jeg har komplett motor.. Saken er den at det har stått vann til over mottorlabber??. Så heter det seg at den er fra 07 å har 60 timer på seg.. Har ikke prøvd å starte den enda da!! Da startern var druknet å bare å kaste.. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Da er det bare å bla i delelisten til Peninsular og se hva du mangler. Listen er meget detaljert og illustrert. Du må nesten beskrive hva du mener med 'resten av motoren'. Blokk og stempler med råder kan kjøre. Det kan vanligvis også veiva, om det ikke er tatt for mange hester ut av motoren. Jeg har blant annet nitrittherdet veivakslingen. Merk at disse motorene kommer med fra 170 hk og til over 300 hk med omtrent samme basismotoren. Nitrittherdet veivaksel? Er ikke nitritt noe man har i spekepølsa..? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Er ikke nitritt noe man har i spekepølsa..? Du vil vel ikke ha en slapp spekepølse? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.