SiA Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Det du har hørt på kurset stemmer. Tar du en båt i slep er du ansvarlig. Hvor står dette? Jeg vet at RS reserverer seg mot krav ved bestilt sleping,(been there), men da er det mot betaling, hvis jeg står og vifter med tampen og ber om slep til nærmeste brygge mener jeg at jeg ikke har mulighet til å stille "sleperen" ansvarlig for eventuelle feil. Men han kan vel heller ikke kreve bergelønn? Hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Kan være en ide å sjekke hva som står i betingelsene for kaskoforsikringen både for den som slepes og den som sleper, spesielt det som er skrevet med liten skrift! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
avmønstret5 Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Nei, nei vi ønsker vel ikke danske forhold?? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Trenger folk hjelp så hjelper jeg om det er noe jeg kan hjelpe med. Håper alle tenker sånn. Føler jeg risikerer lite ved å taue en annen båt så lenge det ikke er ett skip. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Trenger folk hjelp så hjelper jeg om det er noe jeg kan hjelpe med. Håper alle tenker sånn. Føler jeg risikerer lite ved å taue en annen båt så lenge det ikke er ett skip. Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.