Vestafor Startet 27.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2013 Har en gammel Jabsco manuell membran lensepumpe som har takket for seg, ventilene er slappe og den suger luft fra utsiden i stedet for å trekke inn vann. Jeg kikker etter repsett for pumpen, men finner ikke hvem som selger denslags. Har kikket rundt på nettbutikker osv og googlet saken, men finner ikke noen repsett som likner på de ventilene. Finner bare ting til toaletter... Noen som kan peke meg i riktig retning? (Eller skal jeg bare kjøpe en ny...) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2013 prøv her http://www.lasashop.no/products/jabsco-orginale-service-kitdeler-finnes-til-alle-pumper Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Vestafor Svart 28.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Takker, skal undersøkes! Sitér dette innlegget Link to post
Vestafor Svart 28.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Gir pumper en sjanse til, har snudd ventilene, slik at "slappheten" peker andre veien, og dermed er den tett igjen. Men adressen er bokmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.