ADNOH Startet 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2013 Vurderer å kjøpe Bavaria 30 og lurer på om denne lar seg frakte opp til Mjøsa? Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Stella Polaris Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Teknisk kurant men det koster noen båtpenger da. Kontakt lastebileier/transportsentralen. Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Sydvesten Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Du bør vel ha en bil beregnet for seilbåt, siden kjølen stikker dypt.. Så lav henger er nok nødvendig for at ekvipasjen ikke skal bli for høy.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
evenR4u Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Finn Eriksen Kran og Transport, Drøbak, fraktet min båt fra Gjøvik til Fredrikstad for noen år siden. Høyde ca 4,6 meter over hengeren, - så høy blir ikke din ekvipasje..... Proffe spesialister med topp utstyr. Tlf til Finn Eriksen 64908956. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Draug1 Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Sjekk først om det er noen kjøl på den :-) Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
NorSiglar Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Dag C. Fjelking kjørte for meg for noen år siden. Meget profft, billigt. Vet ikke om han kjører fremdeles. Base på Hamar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.