Medusa Startet 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2013 Jeg lurer på hvilken hastighet det er på straumen i Vargesund på nordøst-siden av Rebbenesøy i Troms. I "Den Norske Los" står det ikke oppgitt, så jeg lurer på om noen har målt straumen eller har en antydning på hastigheten? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Jeg gikk igjennom der nå på lørdag - utrolig flott der! Fant en ganske stor planke drivende midt i sundet (tok den med meg videre), men hold øynene åpne.. Mener klokken var rundt klokken 13, altså like etter at det begynte å flø. Var ikke veldig mye strøm å spore - gikk i dorgefart. Men at det blir et par knop - det gjør det nok. Da er det mer strøm å spore rundt Strømsnes-lykta i Skagøysundet.og ved Andamsmulen i Grøtøysundet. I Grøtøysundet tok den godt tak i skroget, selv om vi lå i 30 knop... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Medusa Svart 28.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Jepp, hele sørsiden av Hersøya og Toftenfjorden er et flott område for båtliv. Ikke rart at Tromsø Båtforening har satt ut en brygge der.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.