Estelle Startet 28.Juli.2013 Del på Facebook Startet 28.Juli.2013 Hei, Jeg har en Mariner 50 hk 4T EFI 2003 modell. På endel turer har jeg opplevd at motoren har stoppet. Dette skjer uten noe slags forvarsel og har skjedd på forskjellige turtall. Hver gang har motoren startet igjen på første forsøk, og da gjerne fungert fint resten av turen. Motoren har heltiden gått jevnt og fint, den bare stopper helt plutselig. Min teori er at dette skyldes problemer med bensintilførselen. Som en første test flyttet jeg bensintanken opp på et sete slik at den nå ligger noe høyrere (tidligere lå en på dørken). Dette så faktisk ut til å bedre situasjonen. På de siste turene har alt fungert uten stopp. Spørsmålet er midlertid hva som kan har forårsaket at den stopper. Selvsagt bra hvis alt fungrer med tanken plassert litt høyere, men dette bør jo fikses permanent (litt kjedelig å ha tanken i et sete;-)). Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 28.Juli.2013 Del på Facebook Svart 28.Juli.2013 Høres ut som problem med bensinpumpen eller slangen fra tanken til motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.