is_620 Startet 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2013 (redigert) etter 36 år som båteier var det for noen dager siden min tur å lage blomkål av propellen. skriver om det som en advarsel til alle andre, som kjent er det ikke snakk om, at det skal skje, men når - og jeg har jo klart meg en stund. Årsaken i mitt tilfelle var en typisk idiot feil på egen kappe, manglende utkikk når jeg skulle sjekke forholdene bak en liten holme hvor jeg ikke hadde vært før. heldigvis hadde jeg med reserve propell , samt at blomkålen var i symmetri, slik at jeg kunne tøffe inn til et egnet sted og skifte. Redigert 28.Juli.2013 av is_620 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Et vennepar av oss med nykjøpt 2002mod Baltic var ikke like heldige.... De gikk på et skjær og med følgende skader på propell, aksel, ror og glassfiber... Da ble det Tyrkia-ferie istedet for båtferie i år. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Gratulerer med medlemsskap i Tulipanklubben, skjer den beste! :-) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Velkommen som klubbmedlem. De beste skippere er de som har hatt grunn-kurs! Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Stella Ulefoss Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Velkommen som klubbmedlem. De beste skippere er de som har hatt grunn-kurs! ops! grunn-kurs er dyrt Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Det finnes kun to typer båtfolk, de som har gått på grunn....og de som skal gå på grunn ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.