Jump to content

Forslag til ungdomsjolle med 25/30 hk


SeaCraft

Recommended Posts

Hei,

 

Da har jeg omsider fått solgt min SeaCraft 350 med 9,9 yamaha, og har bestemt meg for og oppgradere.

Har selv sett på en Cyber 370 med 25/32, er dette en bra og stabil båt?

Noen som har noen andre forslag?

 

Ps: båten kan ikke være lenger en 12 fot, da jeg skal ha den i en liten "jollehavn".

 

Takker for alle svar!

Link to post
Share on other sites

Da ville jeg ventet på en! I den klassen er musling 370 klart best. Hvis ikke kan du jo se på Winrace 12 (ikke 13 som bare har ett sete) eller porch 3900. å gå fra seacraft til ibiza jr eller sea king er jo nesten ikke noe poeng i. Ville valgt musling, så får du en god båt med mulighet for større motor og mulighet til å ta med folk ut, blir litt kjipt med bare 2 etter hvert!

Link to post
Share on other sites

Takker for svar!

 

Tror jeg skal gå for en åpen båt. Gh blir det nok ikke, da jeg ikke syntes den er så fin. Isåfall gh v11, men syntes prislappen er litt for stor. Så en Gh v11 her om dagen med 9,9 yamaha til 50 000 kr, det er ikke aktuelt.

 

Kanskje en musling 370 me 30 hk hadde vært noe? Mer enn 30 hk blir det nok ikke med det første.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...