martin-bruvik Startet 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2013 Hei! Er det noen som vet om noen fiskeplasser rundt foldnes området? Båten ligger på foldnes og kjører bare i 7 knop så helst ikke så øangt ifra foldnes. Er sugen på torsk og stor sei Sitér dette innlegget Link to post
martin-bruvik Svart 8.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Hei Jeg har en båt som ligger på foldnes kai, og fisker hver helg. Problemet mitt er at jeg ikke vet om noen gode fiskeplasser i nærheten. Hvis noen av dere kunne tipset hadde det vært fantastisk! Skal helst være i nærheten, båten går bare i 7-8 knop. Takker for svar på forhånd! Kommentar fra moderator: Slått sammen to emner. Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 9.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2013 Hei Mange fine fiskeplasser rett utenfor der. Er ofte selv i det området og fisker. I Ettersundsosen er det en del forskjellig. Og så pleier jeg å få mye pale rett nord for Brattholmen. Ser du båten min i områdetfår du komme bortom.. så skal jeg vise deg hvor du får hva ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.