havmann Mads Startet 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2013 (redigert) Er en gutt på 13 og en pappa som ser etter en leken jolle til leken seiling. Jeg (sønnen) har en lærling men synes den blir for "kjedelig" og seile i og med at den ikke har stropper og fast kjøl går den meget sakte (3-6) knop når det blåser 7 sekundmeter. Jeg seiler omtrent hver dag det blåser om sommeren i fellesferien og trenger råd til hvilken båt og kjøpe. Har sett på hobie cat 16 og snipe og ut i fra det jeg har hørt og lest synes jeg snipe er og foretrekke. har også tenkt på laser II hvis det er det den heter men ser etter en litt større båt. Vil helst ikke betale mer enn 20 000 for båten men den kan gjerne være noen årgammel (lærlingen er fra 1970 og funker helt fint) det viktigste er at den funker og er i ok stand. Alle råd tas imot med takk. Redigert 29.Juli.2013 av havmann Mads (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2013 Ta kontakt med nærmeste seilforening for å høre hva som er inn i tiden. God seilas! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.