ULM Startet 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2013 Fører og passasjerstolen i snekka nærmer seg etterhvert utbytting og kom over disse på biltema her om dagen: Er det noen som har erfaring med disse som de ønsker å dele? Av bildet ser de litt skjøre ut i hengslene. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2013 Det er vel de samme stolene som Jula selger,kjenner flere som har slike. De er helt greie å sitte i,men blir litt flate i sittebunnen etter mange timer med sitting\dorging. Sitér dette innlegget Link to post
gorgo Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 Jeg har "Jula-utgaven" selv, og som tidligere sagt blir man øm i bakstussen etter noen timers sitting. Kvaliteten er ikke noe å si på, i forhold til prisen. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Jeg har/hadde en fra Biltema, tok den ut i går faktisk. Ble litt lei av å vente på at den skulle få tilbake formen. Har bestemt meg for at hvis kvalitet teller så hendler jeg andre steder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.