Jump to content

Erfaring med montering av fast tank i Yamarin 490

Ole Propell

Recommended Posts

Min Yamarin 490 Big Ride med 90 HK Mercury drikker såpass mye bensin at jeg for neste sesong vurderer å sette inn en større tank for å forenkle bensinfyllingen. Da jeg ikke har sett større løse tanker enn 25 liter vurderer jeg en fast tank for montering i rommet bak der den løse tanken sitter i dag da rommet virker å være ganske romslig.

Hvis det er noen som har erfaring med enten større løse bensintanker eller montering av fast tank på denne modellen eller tilsvarende type båt så setter jeg stor pris på å høre mer om det.

• 4 år senere...
  • 3 år senere...
Ole Propell skrev On 30.7.2013 at 1.26:

Min Yamarin 490 Big Ride med 90 HK Mercury drikker såpass mye bensin at jeg for neste sesong vurderer å sette inn en større tank for å forenkle bensinfyllingen. Da jeg ikke har sett større løse tanker enn 25 liter vurderer jeg en fast tank for montering i rommet bak der den løse tanken sitter i dag da rommet virker å være ganske romslig.

Hvis det er noen som har erfaring med enten større løse bensintanker eller montering av fast tank på denne modellen eller tilsvarende type båt så setter jeg stor pris på å høre mer om det.

Har du kommet videre med større tank er jeg interessert i å høre hva du har gjort?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...