1234512345 Startet 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2013 Hvor mange knop må man kjøre i for og stå på "barefoot"? Får ikke satt inn en link men søk opp barefoot på YouTube. Ser ut som en helt sinnsyk fart!? Sitér dette innlegget Link to post
FlyingDutchman Svart 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2013 http://www.worldbarefootcenter.com/barefootblog/how-fast-should-i-barefoot-water-ski Hei. Er nok ikke så voldsom fart man må ha, spørs litt på vekta... Men i linken så nevner de et regnestykke, enjoy;) Sitér dette innlegget Link to post
guddal Svart 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2013 I mine yngre dager stod jeg barfot etter min Skipsplast 600 med 140hk. Brukte ikke særlig større fart enn når vi stod på ski, ca 26-28 knop? Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2013 Lite beroende av vikt men räkna med 63-67 km/h Det beror även om du sartar på en skida som du sedan kastar och då får det gå i upp mot 67 km/h för att bära på en fot. Startar du på rygg med benen korsade över linan räcker det med ca 58 km/h (31 knop) Anra faktorer som spelar in är var bakom båten du står. Rskt bskom bär det dämre då det är mycket luft i vattnet så försök stå i första vågdalen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.