hasse Startet 16.Mars.2005 Del på Facebook Startet 16.Mars.2005 BT i dag Droppar lappen for fri-tidsbåter? http://www.bt.no/innenriks/article350491 hasse Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Slagskibet Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Bra,hvis det stemmer. Diskusjonen kan nesten sammenlignes med hva som ble gjennomført med motorsykkelsertifikat. Der kom mellomvekt inn,som en måtte ha i 3 år før en kan gå over på tyngre kjøretøy hvis en er under 26 år. Nå viser det seg at ulykkestallet ikke er gått ned,og reglene skal skjerpes inn igjen. Antagelig så ender en opp på 100 års grense for å føre tyngre sykler enn 650 skumles det om i motorsykkelmiljøet. For engangs skyld er jeg enig i hva de høye herrer sier,og det er ikke ofte. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Dette høres ut som en fornuftig beslutning! Analysere årsaker og så finne virkemidler høres ut som en mer riktig måte å gjøre det på! "Det nøttær" tydeligvis å rope og skrike litt! Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 (redigert) Kanskje vi burde rope og skrike litt om årsavgift, bompenger, piggdekkavgift, hk-avgift og eiendomsskatt også? Redigert 16.Mars.2005 av SkipperMorse (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Slagskibet Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Ja,det hadde ikke skadet. Posten jeg ler best av på selvangivelsen er fordelsbeskattning av å bo i egen bolig. Bare pes og arbe er det spør du meg Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Kanskje vi burde rope og skrike litt om årsavgift, bompenger, piggdekkavgift, hk-avgift og eiendomsskatt også? <{POST_SNAPBACK}> Eg vil ROPE høgt åog tydelig på drivstoff avgifter.. I går kostet det 10.10 å fylle diesel på bilen. Bensinen var 10.64 og avgiftsfri diesel kostet rett over 7 kroner. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Poseidon Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 avgiftsfri diesel kostet rett over 7 kroner. Sist lørdag betalte jeg 4.85, og det er ny rekord - jeg blander meg gjerne i det hylekoret! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
saga Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Det at drivstoffprisene er så høye nå har vel med at oljeprisen er så høy. Stem sosialistisk til høsten (AP, SV, SP) og diesel/bensinprisene fordobles. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.