Kise Marin Startet 30.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2013 Den fungerte en liten stund, men hadde ikke noe særlig kraft (dyttet min 1380kg seiler i ca 3knop) på full gass, stod stille i motvind, og etter en god stund skulle den startes igjen, men virket helt død. Jeg er ikke så kjent med denne artige horisontale motoren, men hører "gamle ringrever" innen motor til båt sier at; "så sant den ikke har vært under vann, er den i allefall ikke død" Så derfor vil jeg svært gjerne ta imot alle tips/råd/henvisninger, slik at jeg kanskje kan få liv i denne rakkern igjen. Jeg har tatt den ut nå, og står i benk på verksted. Hva gjør jeg Alle svar tas hjertelig imot med takk! Mvh SeilerKise Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 31.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2013 Innsprøytning og kompresjon er et minimum. Mangler du et av delene vil ikke motoren gå enten den heter Yanmar eller Rolls Royce. Start med å finne ut av dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.