olpi Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Geonav 4.. m/ , den kan du vel også bruke som bilnavigator i tillegg til i skog og mark, og på sjøen med eller uten ekstern tilkoblet skjerm? Har lurt på å kjøpe en slik eller en Multy for bruk i båten Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Hvem forhandler Geonav i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 jeg husker ikke hvem som forhandlet, men det er bare å google. Jeg har både sjø og land kart på min brikke. sjø biten er bra samme med land kartet, men da det ikke er noe lyd steme ut fra Geonaven er den ikke helt ok til bilkjøring. MVH Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
olpi Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) Sleipner Motor er importør. Hvis du ringer dem på 60300060 så gir de deg nærmeste forhandler. Redigert 15.Februar.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) da det ikke er noe lyd steme ut fra Geonaven er den ikke helt ok til bilkjøring. Den kan kobles til ekstern høytaler iflg det som står i katalogen til Sleipner Motor Redigert 15.Februar.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) Jeg slettet dette innlegg på grunn av visse diverse mvhBjørn Redigert 15.Februar.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Miranda Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Hei! er 5 tommers skjerm for lite på en kartplotter? vurderer en NAVMAN TRACKER 5505 (ekstern antenne) Noen innspill? Med denne plotteren og papirkart over området du er i så er plotteren mer en god nok. Hadde en garmin 178 i den forrige båten og gikk fra Tønsberg og hjem uten problem. Nå har jeg en Seiwa barracuda, og det fungerer også perfekt. Når du bruker papirkart utenom har du ryggdekning selv om du mister strømmen på plotteren. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Rolf Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 De er nevnt en rekke plottere i denne tråden. Er det noen av disse som er uegnet i hastigheter over 25kn, at de ikke "henger med" ? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
olpi Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) Jeg tror ikke at hastighet er noe stort problem nå lenger. De fleste plottere har instilling for oppdateringfrekvens. Man kan instille oppdatering pr tid eller pr utseilt distanse. Redigert 16.Februar.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.