WGM36 Startet 1.August.2013 Link til dette innlegget Startet 1.August.2013 Trodde jeg hadde sluppet uskadd fra en landkjenning i Danmark, men etter En times kjøring i plan begynte proppellene å slure, først det ene, så kom det andre nesten umidelbart, håper å tror det er vulkingen som har gått til skogs. Eller hva tror dere? Går nå fra lillebelt og oppover i 6 knop, takknemlig hvis noen vet om hvor jeg kan få hjelp i nærheten. Mvh Terje Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 (redigert) her er VP, trykk på søk. http://www.volvopenta.com/volvopenta/denmark/da-dk/marine_leisure_engines/parts_service/dealer_locator/Pages/dealer_locator.aspx Redigert 1.August.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
WGM36 Svart 1.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 Takk Roger-jo. Etter ca 30 min i seks knop måtte jeg prlve å gi gass igjen, nå virker alt som det skal. Var ganske mye gress som fløt i vannet en periode, kansje det var det som var årsaken, har kjørt ca 30 min i plan nå:-):-):-):-):-):-) Mvh Terje Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 Håper det var et engangstilfelle. Skjer det igjen hadde jeg fått sjekket opp i gripekonene i drevene. God tur videre hjem :-) SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.