Janego Startet 1.August.2013 Link til dette innlegget Startet 1.August.2013 Noen av dere der ute som kan si noe om pris på brukt overbygg/bakk med vindskjerm til en Rana 17? Typen det er snakk om er den uten HT, men med luke i midten i vindskjermen. Skjermen det er snakk om har ikke hverken vinduer eller lister/pakninger Veldig takknemlig for svar og prisantydninger :) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 3.August.2013 Link til dette innlegget Svart 3.August.2013 Har selv en Rana 17 som hyttebåt. Samme har hyttenaboen. Han har byttet sin vindskjerm / fordekk i en HT, om du har tålmodighet kan jeg høre om han skal selge den gamle, og ev. Hva han skal ha for den. Mulig jeg misforsto: har du en konkret vindskjerm som du skal kjøpe / selge og kun lurer på pris, har jeg ikke peiling. Noe stort marked for dette er det vel ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Janego Svart 3.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2013 Har en konkret som jeg vurderer å kjøpe, den befinner seg der jeg bor, så veldig nært å hente. Har ikke stress, så kan handle andre steder fra også, så lenge kjøpspris og frakt blir gunstig. Bor ved Kirkenes i Finnmark, så blir fort litt avstander. Men sjekk gjerne med naboen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.