Øyeren24 Startet 2.August.2013 Link til dette innlegget Startet 2.August.2013 Hei jeg har kjøpt meg snekke nå og er stolt eier :) eneste som er at når jeg skulle skru av vann krana (vri den med klokka) så knapp den over og får ikke skrudd tilbake igjen (PÅ) fordi nå står den på (AV) og motoren får ikke kjøling nå. Når jeg prøver og vri den på igjen så knepper krana over og går opp og ned. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for og få krana på igjen som jeg kan kjøre? Tenkte og skru av selve kran hjulet (som man vrir på) og dra ut den sylinderen som stenger og lukker tilførselen og tre inn en flattrekker eller noe og få vrid den om. Eneste jeg lurer på da er om det fosser vann ut? noen som kan gi meg noen råd og hjelp? ! har et illustrasjon bilde (et syn) av hvordan det ser ut. kan sende bilde på mail hvis noen vill virkelig hjelpe meg :) setter pris på svar! takk på forhånd!! :D Sitér dette innlegget Link to post
Øyeren24 Svart 2.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Hvordan er det og bytte selve krana? vanskelig når båten er i vann eller? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Halla Johann! Du kan ikke bytte krana når båten er på vannet. Krana sitter skrudd i en gjennomføring, og når du løsner den så har du nok ett 15 mm åpent hull i skroget. Det sier seg selv at vil fosse inn mye vann! Du kan bytte krana om du tar båten på land eller drar den inn på en av sandstrendene i Øyeren. Har du ett bilde av selve krana? Det høres litt rart ut det problemet du har der Jeg ville helt klart byttet den før den begynner å lekke eller sprekker om vi skrur for mye på den. En ny en koster ikke stort og det er en billig forsikring. Jeg har ikke tilgang til bilen i morgen men jeg kan se om jeg kjører ned til deg etter jobb med båten som vi snakket om på telefon ;) Ihvertfall så kommer vi på søndag. Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Øyeren24 Svart 2.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Jaja ser den, :) får se på det vi to! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.