Walle Startet 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2005 Hei Lurer på om det er noen her som kan gi meg et tips om hvor jeg kan få kjøpt oljefilter til Marna Diesel motorer. Type oljefilter : Fram FHM 850 Mvh Walle Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 (redigert) Velkommen som medlem :-) Du får sikkert det du trenger her: http://www.marna.no' target='_blank'>www.marna.no mvh M. Redigert 16.Mars.2005 av Marna (see edit history) Sitér dette innlegget Marna Link to post
index Svart 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 Ble ikke disse solgt som Volvo Penta også? I så fall så er det vel bare å gå til en Volvo Penta forhandler? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SveinHa Svart 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 ...... eller til en hvilken som helst oljefilterforhandler som f.eks. Ths. Brekke i Haugesund. Når du vet filtertypen kan hvem som helst skaffe det om de ikke allerede har det på lager. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Poseidon Svart 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 Som SveinHa er inne på: FRAM er en av de leverandørene som har spesialisert seg på å lage filtere av alle mulige typer til alle mulige motorer. De selges gjennom vanlige maskinforretninger og bilrekvisitaforretninger. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Walle Svart 16.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 Takker og bukker for svar! Mvh Walle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.