Ruben Espeland Startet 3.August.2013 Link til dette innlegget Startet 3.August.2013 Hei, Eg ser driver å ser etter ei halvplanende snekke å har kommet over denne. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42643070 Er det noe som kan utaleseg som har mer erfaring en meg om dette ser ut til å være ein bra båt til denne prisen? For meg blir det mest aktuelt å sette den på land til neste år for å oppdatere det meste av innredning så det ser nytt ut (seter, treverk, trekk osv). Hvor mye pleier sånt som dette å komme på? Sitér dette innlegget Link to post
Ruben Espeland Svart 4.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Ingen som sitter med noen tanker om dette på ein Søndag!? Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Joda 7500 har et stort fartspotensiale, vil vel nesten gå så langt som å si at den er helplanende! Vil tro at motorisering er viktig, sørg for å få tak i en med stor nok motor! "Koodvaag" her på forumet motoriserte sin 7500 ganske kraftig og fikk god fart på sin! Ligger videoer på Youtube, søk på "Joda 7500" Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Ruben Espeland Svart 4.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Takk for tilbakemelding Christensen. Har sett ein del på den båten til Koodvaag. Den er også til salgs, men det er meir en det eg har mulighet å bruke nå. Det som eg er redd for er at den kanskje ikkje gåt noe fint mellom 7 og 10 knopp. Er det noen som har sett Joda 7500 med hardtop? Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Jeg har ikke sett Joda 7500 med hardtop, men du har Joda 8100 family med hardtop Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.