Jon-Kåre Startet 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2005 Hvis toalettet monteres overvannlinjen bør man da ha "vannlås" på slangene eller kan disse bare føres rett ned?????, jeg vet at man bør montere septik men det har jeg ikke plass til og uansett er det ingen plass å få tømt denne annet en rett i fjorden. Jeg får heller passe på hvor jeg er når jeg bruker toalettet: Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Suzuki Svart 16.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 Du kan føre de rett ned, men da bør ( les MÅ ) du ha kran på gjennomføringen som stenges etter bruk Ser at bla.a RM69 skryter av at de har "stengeventil" innbygget, ville ikke falt meg inn å stole på denne alene.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2005 Av og til så te nker man ikke mye før man spør. Takker for svar Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.