Joachim Luka Startet 4.August.2013 Link til dette innlegget Startet 4.August.2013 Kjøpte for litt siden en motor av en her inne som jeg sliter litt med drevet på. Skulle hatt nye pakninger men sliter med å identifisere motoren med det serienummeret jeg finner, Det er en 45?hk fra midten av 80tallet. Serienummer jeg har funnet er A104063 Hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
KjetilBN Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Kanskje du finner ut av det her: http://www.marinshopen.se/Motorer/ModellguideNy/tabid/494/Default.aspx Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Serienummeret er nok 0A104063, og det skal vist nok være en 50hk (45 hester'n var omtrent helt lik) fra 1985. Spørsmålet er vel hvilke deler du trenger, og en forhandler vil finne det serienummeret med en gang ? Sitér dette innlegget Link to post
Joachim Luka Svart 4.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Da kan det jo bli spennende. Står 50 på motordeksel og 45 på drevet. Er usikker på hva jeg trenger. Det går vann i olja i undervannshuset :/ Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Tja, vi er enda mer usikre på hva du trenger siden vi ikke en gang har sett motoren ? Nå vet ikke jeg hva "drevet" er, men regner med det er det samme som undervannshuset, og du må vel enten bare pakke det om og bytte alt, eller forsøke å trykkteste det for å se hvor lekkasjen faktisk er. Sitér dette innlegget Link to post
Joachim Luka Svart 4.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Dette er bildet fra da motoren lå ute for salg her inne. Eneste jeg hadde på ipaden. Drevet er undervannshuset ja :) veldig usikker om det er noen i nærheten av meg som trykk og vakumtester. Men tipper det er relativt lenge siden noe som helst er byttet der nede, så om det kanskje er like så greit å bytte alt. Om alt skal byttes, er det en verkstedjobb? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.