libra18dc Startet 4.August.2013 Link til dette innlegget Startet 4.August.2013 Hei Min sole diesel mini 11 fusker etter skifte av diesel filter. Har renset tank, luftet etter beste evne, sjekket slanger frem til dieselpumpa. Her kan man se problemet: http://m.youtube.com/watch?v=YSlRNVso6Q0 Kanskje eg trenger ny dieselpumpe??! Sitér dette innlegget Link to post
libra18dc Svart 19.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Takk for null hjelp, hjalp meg sjøl, skiftet fødepumpen som viste seg å vere defekt, ny kostet 219;- på biltema, 52-3229, tørr ikkje tenke på hva de hadde kostet orginalt. Men e jo biltema så for sjå kor lenge den varer. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 19.August.2013 Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Bra at det ordner seg. Hadde en tilsvarende pumpe montert på en gammel BMc diesel. En fin løsning, enklere å lufte ved filterbytte også Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.August.2013 Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Iblant faller noen tråder igjennom uten kommentarer. Da kan man løfte den opp selv etter en dag eller litt utpå kvelden. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 (redigert) Hei Min sole diesel mini 11 fusker etter skifte av diesel filter. Her kan man se problemet: http://m.youtube.com/watch?v=YSlRNVso6Q0 Denne har blitt oversett. Når en hører på videoen så høres der ut som motoren får for lite diesel. Normalt når noe ikke virker etter en har skiftet filter, så ligger feilen der i filteret, At dieselpumpa tar kvelden samtidig, det er da en kan få grå hår., Fint du fikset det og enda bedre at du kom med løsningen. I Alt for mange tråder får en ikke svar på om hva som var galt. Redigert 20.August.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.