Moyja Startet 4.August.2013 Del på Facebook Startet 4.August.2013 (redigert) Noen som har koblings diagram til et eldre trimplan merket med Made in Sweden Gøteborg. Olje tanken er i hvit plast og ganske lav og ca 20x20 Pumpe hodet er i alu. To vippe brytere som er hvite. Problem med enesiden ikke går klikker bare i rele. Tror dette kan være noe VP har solgt i sin tid ca 1985 Redigert 4.August.2013 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 5.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2013 Det må da være mange som har denne i sin båt Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 5.August.2013 Del på Facebook Svart 5.August.2013 Tror kanskje det hadde vært en ide med bilder av både pumpe og betjeningspanel. Lettere å få svar da. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Moyja Svart 8.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2013 Da har jeg funnet noe mere håndfast. Det står TX Controls Gøteborg Sweden / TX Powertrim Noen som har info om denne ? Jeg har googlet men finner ikke noe om disse, oppkjøpt? borte? Sitér dette innlegget Link to post
LM 9725 Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Er TX controls som sluttet på bli produsert tidlig på 90-tallet, men som andre svenske kvalitetsprodukt holder "evig". Første jeg ville sjekket er baksiden av vippebryterene. Det er en del lasker her som er loddet mellom polene og kan være en av disse loddingene har løsnet slik at du ikke får strøm til pumpe. På kontakten bak på pumpeenheten er det fem kabler; jord for seg og blå og grå som styrer solenoidene og rød og svart til hydraulikkpumpe. Det som er spesielt med TX er at pumpa kun jobber for å presse ut flaps, tilbake åpner kun solenoiden og slipper olja tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 10.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2013 Da er det noe som er feil her for på den ene bryteren går motoren både opp og ned, Ok da må jeg demontere den slik at jeg ser hva som er hva Bryter panelet er det ikke noen synelig feil på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.