Poseidon Startet 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2005 God dagen gode båtvenner, Jeg har flere ganger fått spørsmål i dette utmerkede forum angående fartøyet Poseidon. Nå har jeg endelig kommet igang med å lage hjemmeside. Foreløpig er det mest om den lille "baatskolen" som jeg driver ombord, men under taggen POSEIDON finner dere også litt historikk og bilder. Jeg har masse på lager - mer kommer etterhvert. Her er linken: Baatskolen POSEIDON Jeg ber om forståelse for at dette er mitt aller første forsøk som hjemmesidesnekker, der er fortsatt rom for utvikling og forbedring - og jeg takker spesielt Lars_H for god hjelp så langt. mvh Poseidon PS Etterlat gjerne noen linjer i gjesteboken DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Faxen Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Hilsen er levert gjesteboken. Faxen, som gratulerer med hjemmesiden. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
`MINA' Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 En hjemmeside det sår respekt av ! Ryddig, oversiktlig og informativ GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 (redigert) Veldig bra side synes jeg. Gratulerer (Fint at du kurser i knop og stikk også.) lestl Redigert 17.Mars.2005 av Lestl (see edit history) Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Hebbe Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Gratulerer med en meget bra side Poseidon. Oversiktlig og lett å finne fram for å finne det som er av interesse..... hmmmmm, med andre ord alt sammen... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Amorosa Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Gratulerer Jan/Poseidon med en meget flott og informativ hjemmeside. En slik skole du bedriver der skulle det vært mange flere av. Uansett så kommer jeg til å reklamere for deg på min egen hjemmeside, og litt nostalgi opplevde jeg fra en av dine linker mot fergene i distriktet. Frafjord heter den nå den som var her på Hvaler under navnet Hvalerfergen lll før vi fikk fastlandstunnel. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 17.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Gratulerer Jan/Poseidon med en meget flott og informativ hjemmeside. En slik skole du bedriver der skulle det vært mange flere av. Uansett så kommer jeg til å reklamere for deg på min egen hjemmeside, og litt nostalgi opplevde jeg fra en av dine linker mot fergene i distriktet. Frafjord heter den nå den som var her på Hvaler under navnet Hvalerfergen lll før vi fikk fastlandstunnel. <{POST_SNAPBACK}> Hei igjen Amorosa - og alle dere andre som har gitt positiv tilbakemelding på hjemmesiden min, både i gjesteboken og ellers. Det så meget at man nesten blir rørt Det er selvfølgelig bare kjekt hvis noen vil linke og reklamere for det som jeg setter opp - og hvis noen kan ha glede av mine opplysninger og linker så er jo alt bare velstand. Jeg skal selvfølgelig forsøke å holde siden oppdatert, og jeg har også ganske meget historisk stoff for POSEIDON som jeg har planer om å legge ut etterhvert som jeg får anledning. Nå har jeg fått smaken på hjemmesidesnekring, dette var moro! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Fin side Poseidon! Jeg skal linke til siten din, når jeg får tid til og fortsette på min egen hjemmeside! Den skal forøvrig få en ny look etterhvert, sitter og studerer Dreamweaver (var det riktig skrevet?) for tiden! Morro og lage hjemmesider men mye arbeid da... Og det som er ille er at jeg nå bare har 3 mnd akkurat til og være ferdig med båten til baatplassentreff i Horten Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Flotte sider, Poseidon, spesielt historikken og de gamle bildene. Kun vår tids helter tar vare på det gamle!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.