Jump to content

Hvor kjøpe kart til Garmin 192c?


espenkl

Recommended Posts

Er det bluechart meu-ettellerannet?

 

Jeg la ut en annonse på Facebook faktisk og hadd kjøpt kart i løpet av dagen.. Solgte mitt kart via finn..

På Facebook er det grupper for kjøp/salg av diverse ting, Bl.a båtutstyr..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hei, jeg har et enda eldre klenodium. En Garmin182C Ble litt engstelig da jeg så tråden din. :worry: Men en tlf. til Maritim ordnet det ( 320 00 320 ). De hadde 3 stk. igjen til min. Så da er det helt sikkert håp for deg og. :pray:

 

Trodde ikke de solgte lenger, men det var kanskje et restlager? Solgte min oslobrikke brukt og kjøpte ny brukt for Trøndelag..

 

Har 172c jeg.. Noe smart å vite om den? Har ikke prøvd den så alt for mye ennå..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Har søkt litt rundt på nett, men det virker ikke så enkelt å skaffe kart til dette klenodiumet av en plotter, så nå er jeg ute på fisketur etter kart.

Så hvis noen har forslag på hvor/hvordan det kan skaffes, så mottas det med takk!

Hei,

 

Garmin 192C kan benytte Bluechart g2 kart, som er oppdaterte med de nye kartdataene.

Den ligger i hvert fall under oversikten over kompatible enheter under denne linken:

https://buy.garmin.com/en-US/US/maps/on-the-water-maps/bluechart-g2/prod6452.html

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...