espenkl Startet 5.August.2013 Del på Facebook Startet 5.August.2013 Har søkt litt rundt på nett, men det virker ikke så enkelt å skaffe kart til dette klenodiumet av en plotter, så nå er jeg ute på fisketur etter kart. Så hvis noen har forslag på hvor/hvordan det kan skaffes, så mottas det med takk! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.August.2013 Del på Facebook Svart 6.August.2013 Er det bluechart meu-ettellerannet? Jeg la ut en annonse på Facebook faktisk og hadd kjøpt kart i løpet av dagen.. Solgte mitt kart via finn.. På Facebook er det grupper for kjøp/salg av diverse ting, Bl.a båtutstyr.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
free Svart 6.August.2013 Del på Facebook Svart 6.August.2013 Disse kartene er å få kjøpt men de oppdateres ikke lenger, jeg oppdaterte mitt på Axmarin i Strømstad. Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 6.August.2013 Del på Facebook Svart 6.August.2013 Hei, jeg har et enda eldre klenodium. En Garmin182C Ble litt engstelig da jeg så tråden din. Men en tlf. til Maritim ordnet det ( 320 00 320 ). De hadde 3 stk. igjen til min. Så da er det helt sikkert håp for deg og. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Draug1 Svart 6.August.2013 Del på Facebook Svart 6.August.2013 Om du ikke er så nøye på det, finnes opplåste kart til "klenodiet" på ThePirateBay. Hele verden. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
glalaks Svart 6.August.2013 Del på Facebook Svart 6.August.2013 Hei, jeg har et enda eldre klenodium. En Garmin182C Ble litt engstelig da jeg så tråden din. Men en tlf. til Maritim ordnet det ( 320 00 320 ). De hadde 3 stk. igjen til min. Så da er det helt sikkert håp for deg og. Trodde ikke de solgte lenger, men det var kanskje et restlager? Solgte min oslobrikke brukt og kjøpte ny brukt for Trøndelag.. Har 172c jeg.. Noe smart å vite om den? Har ikke prøvd den så alt for mye ennå.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Om du ikke er så nøye på det, finnes opplåste kart til "klenodiet" på ThePirateBay. Hele verden. Og hvordan gjør du det? Har du kjøpt kortleser ? :) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Moify Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Har søkt litt rundt på nett, men det virker ikke så enkelt å skaffe kart til dette klenodiumet av en plotter, så nå er jeg ute på fisketur etter kart. Så hvis noen har forslag på hvor/hvordan det kan skaffes, så mottas det med takk! Hei, Garmin 192C kan benytte Bluechart g2 kart, som er oppdaterte med de nye kartdataene. Den ligger i hvert fall under oversikten over kompatible enheter under denne linken: https://buy.garmin.com/en-US/US/maps/on-the-water-maps/bluechart-g2/prod6452.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.