Jump to content

draco 23 vs 24


js

Recommended Posts

Draco 23 suncab.

Ute: Lite enkelt pentry enten ute eller i kabin.

       Stor u-sofa

Inne: U-sofa med plass til 2,5 mennesker

        Toalett med vask i cabin

 

 

Draco 24 styling

Ute:  Litt bedre pentry.

        Litt trangere u-sofa

Inne: U-sofa med plass til 2,5 mennesker

        stikkabin med plass til 2 mennesker

        Toalett med vask.

 

Har endel bilder jeg kan legge ut hvis det er interessant.

Link to post
Share on other sites

Hei jat. Flotte bilder og flott båt! Men den blir nok litt for ny for meg (dyr :cryin:).

Det blir nok fra 85 og eldre jeg skal ha da? Hadde håpet å finne en til ca. 120 - 140.000.

Ferskavannskjølt eller helst en diesel.

Jeg tenkte jeg skulle legge ved noen bilder, men skjønte ikke helt hvordan det skulle gjøres.

Link to post
Share on other sites

Hei du som skal kjøpe Draco.

En forskjell til  på 23 og 24 er at i 24 har man så og si ståhøyde i cabin.Det har man ikke i 23.

Har hatt begge typene men fant en 25 tc til en billig penge for et par år siden. Er man litt fingernem og kanskje annonserer etter en litt "nedkjørt" variant event noe def motor bør man få en 23 foter fra 83-85 for rundt 100.000,-

Har ordnet med nye dekorstriper på min Draco og bare det løftet "finishen" betydelig opp.

Lykke til med kjøp av det 20.århundrets mest solide båt.

Link to post
Share on other sites

Takk for svar. Det er kanskje litt tidlig i sesongen, men for øyeblikket er det dessverre ikke mange dracoer til salgs  :smiley:. Jeg får smøre meg med tålmodighet og nyte den jeg har.

Bildene får jeg se om jeg får somlet meg til senere. Er det ingen måte "med klipp & lim" rett fra skrivebordet?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...