Jump to content

Hydromarin 6020 vs Yamarin 58/63 BR og Nordkapp 600/620 Avant


Kark II

Recommended Posts

Eg har starta prosessen med å kjøpe ny båt, og såleis er Hydromarin 6020 ein av dei aktuelle båtane. Eg finn diverre ikkje ein einaste test av denne båten på nettet, og håpar nokon her inne har erfaring med denne båten samanlikna med dei andre båtane eg nevner i emnetittelen. Eg testprøvde ein Hydromarin seinast i dag, og var godt nøgd med det meste. Det einaste eg reagerte på, var at båten kasta veldig mykje vatn ombord. Det var relativt lite sjø, og i alle fall lite nok til at ein kunne marsje komfortabelt rundt 20 knop.... Hadde det ikkje vore for at ein vart dyvåt... Er dette tilfellet med båtar som Yamarin 58/63 og Nordkapp 600/620 også?

Link to post
Share on other sites

Hadde en 6020 en kort periode. Grei nok båt, men jeg hadde nok ikke kjøpt en slik igjen. Bred båt som skvettet en del sjø. Den har en "genial" lukeløsning med stuverom i dørken, som er umulig å få helt tett, slik at man kan ikke oppbevare noe som ikke tåler å ligge vått der.

Hadde nok gått for en Nordkapp. Ser bedre ut, bedre kvalitet, bedre egenskaper og lett å få deler/utstyr skulle man trenge noe...

 

Edit.

Skrev firma ikke eksisterte lenger, men ser de har "oppdatert" nettside med 2013 priser. Virker som en liten produsent...

 

Kjetil S

Redigert av Kjetil1 (see edit history)

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...