assatom Startet 7.August.2013 Del på Facebook Startet 7.August.2013 Prøver å finne en kontaktperson for Forus Båtforening, er det noen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 (redigert) Tja.... nederst på denne siden?: http://www.stavanger.kommune.no/Documents/bymilj%C3%B8%20og%20utbygging/Oversikt%20B%C3%A5tforeninger%20SBF.pdf Du finner telefonnr til vedkommende på Gule sider Redigert 7.August.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
assatom Svart 7.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2013 Takker "Hafrsfjord"! Jeg skal prøve å få leid en båtplass der i vinterhalvåret. Skal jobbe rett ved havna, så jeg kan spare ca 1 time reisetid hver dag dersom jeg får meg en båtplass der. Så dersom det er noen på forumet som har en båtplass der, som de ikke bruker vinterhalvåret, vennligst ta kontakt ! Tommy Sitér dette innlegget Link to post
Nord West 420 Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 sender deg en pm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.