Jump to content

Elwaro norsk båt?


ERIKRL

Recommended Posts

Marex er bunnsolide - Friendship er jo hytte på sjøen.

Men de begynner jo å dra på årene, så det tekniske bør sjekkes godt, samme med motoren, men kommer du over en pen Friendship, så har du båt i mange mange år.

Marex er fremdeles i markedet, og er i disse dager 40 år, så firmaet har klart seg gjennom mange tøffe tider.

Redigert av Benji (see edit history)

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Jeg synes at de ser veldig fine ut. snakket med en kar på marex som sa et de er veldig gode og sjø dyktige båter (men det må han vel si)

 

ser på 3 stk på nettet. kode nr: 42853880. denne har jeg fått prutet ned til 150 000kr. ser på en annen kode nr: 42418260. til nå har jeg prutet den ned til 180 000 kr men tror jeg klarer rundt 10 000 kr til. den siste skal jeg ringe tilbake til uka for han var i london. kode nr: 42759260. men denne er litt dyr for oss.

Link to post
Share on other sites

Stemmer det Jørn. Hans og tore Jørgensen. Elise,wanja og ronny er sønnen/døtrene til tore. Elwaro brant ned i 2001? eller noe sånt. Etter det e har hørt, så holder Ronny forsatt på med noe båter, men har også bygd en del bygninger i Arendal/stoa. Finnes forsatt former til noen av elwaro'ne. F.eks en en utgave med flybridge.

 

Hans og tore er fettere

Redigert av Retox_93 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...