Sun Flyer Startet 9.August.2013 Link til dette innlegget Startet 9.August.2013 Noen som vet? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
fokus Svart 9.August.2013 Link til dette innlegget Svart 9.August.2013 (redigert) seajet 033 er vanlig selvpolerende og 034 er for aluminiumsbåter. Står litt her http://sola-shipping.no/produkter/bunnstoff_og_primer/seajet_bunnstoff/ Redigert 9.August.2013 av fokus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 9.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2013 Ok, takk. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ibizafan Svart 9.August.2013 Link til dette innlegget Svart 9.August.2013 gror gjør dem begge. grojet. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sun Flyer Svart 10.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Jepp. Blir ikke seajet i neste omgang. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 10.August.2013 Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 033 har altid vært bedre enn 034 men nå er det jo kommet en ny type seajet som visstnok skal være enda bedre enn 033. Sitér dette innlegget Link to post
JFE Svart 10.August.2013 Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Hei. Jeg har brukt grønn seajet 033 i 10 år på en Oceanis 411 som ligger i Asker, og er veldig fornøyd. Stoffer hvert 3dje år, men har den oppe hver vår og høytrykksspyler den. Aldri hatt noe problemer med groe på skrog, kun brunt slim. År om annet har det vært mye ruer på propell. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 10.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Hadde seajet på min kat i fjor og dette er den verste groa jeg har hatt. Prøver med Blakes til uken og håper på bedring neste år. I kombinasjon med to foldepropeller må jo dette hjelpe på seilegenskapene? Kanskje man er mer utsatt for groe på katamaran siden det er såpass mye vannlinje? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 10.August.2013 Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Evnt kjøpe av de røde 20litrene skipsmaling som Jotun visstnok har, jeg har en kompis som smurte med de greiene der på kanariøyene 3-4mnd før han seilte til karibien og han var nærmest groefri i ett helt år inkl ca 5000mil med den malingen. Jeg tror den malingen skal være mulig å få tak i Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 10.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Hadde nok vært saker det, ja.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.