Jump to content

Vannvarmer 220V

Suzuki

Recommended Posts

i båten, er en vannvarmer genial. Rask i bruk, billig i bruk, enkel å stue bort osv. er egenskaper man setter pris på ombord. Oppvask, en kjapp rett i koppen osv, blir ekstra lettvindt med en vannvarmer, som klarer 3/4 l vann på noen strakser. Imidlertid er det få steder man kan belaste nettet ubegenset så hjemmevannkokeren min, med 2200W element, har lett for å sprenge sikringer.

Har noen tips til en forhandler av 750-900W vannvarmer ?

BT, CLO, ELKJIIP er testet ut, uten hell så langt..

Suzuki

No boat needed..

Kjøpte en billig sak til under 200 hos Nille, rommer 0,75 l og sprenger ikke sikringene. Koker vannet på noen minutter.

Er i laget i plast så den knuser ikke dersom den går i dørken..

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Kjøpte en på Obs Elektro for snart 2 år siden. Jeg tror merket er Phillips, 0,7 liter, ca 600 - 700 W effekt. Prisen husker jeg ikke, 2 - 3 hundrelapper kanskje.

Har virket utmerket både på egen båtplass og i gjestehavner rundt om.

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Da jeg for veldig mange år siden hadde en jobb som innebar mye kvelds- og nattkjøring i Finnmark vintertid, hadde jeg en kolbe som jeg plugget i sigarett-tenneren. Opprinnelig innkjøpt for å unngå å fryse ihjel av mangel på varm kaffe hvis jeg hadde blitt stående fast. Det ville vel ikke ha virket, i alle fall ville vel bilen vært forholdsvis død i ettertid. Den ble imidlertid mye brukt mens jeg kjørte, og såvidt jeg husker hadde jeg varm drikke forholdsvis raskt. Dette passet jo godt i et område hvor man tradisjonelt målte avstandene i "antall kaffekok".

Laholm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...