Suzuki Startet 17.Mars.2005 Del på Facebook Startet 17.Mars.2005 i båten, er en vannvarmer genial. Rask i bruk, billig i bruk, enkel å stue bort osv. er egenskaper man setter pris på ombord. Oppvask, en kjapp rett i koppen osv, blir ekstra lettvindt med en vannvarmer, som klarer 3/4 l vann på noen strakser. Imidlertid er det få steder man kan belaste nettet ubegenset så hjemmevannkokeren min, med 2200W element, har lett for å sprenge sikringer. Har noen tips til en forhandler av 750-900W vannvarmer ? BT, CLO, ELKJIIP er testet ut, uten hell så langt.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
olpi Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Litt på siden, men her kan du jo varme kaffen med USB på Laptop`n eller din stajonære. http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/6db9/ Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 (redigert) Fant en på 12 volt 2oo watt hos Waeco http://www.waeco.no/ Fra det mobile kjøk. Kan dette være noe Redigert 17.Mars.2005 av W-945 (see edit history) Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Hvorfor ikke bruke en slik gasskok man får på Europris ol til rundt 200-300? Enkel, lett og stue vekk er den også! Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Kjøpte en billig sak til under 200 hos Nille, rommer 0,75 l og sprenger ikke sikringene. Koker vannet på noen minutter. Er i laget i plast så den knuser ikke dersom den går i dørken.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Suzuki Svart 17.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Kjøpte en billig sak til under 200 hos Nille, rommer 0,75 l og sprenger ikke sikringene. Koker vannet på noen minutter. AHA - NILLE besøkes på lørdag, seinest Takker for tips Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
KOB Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Fant en på 12 volt 2oo watt hos Waeco http://www.waeco.no/ Fra det mobile kjøk. Kan dette være noe <{POST_SNAPBACK}> Problemet med slike 12V-dingser er vel at de bruker veeeeldig lang tid på å koke opp. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Suzuki Svart 18.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Problemet med slike 12V-dingser er vel at de bruker veeeeldig lang tid på å koke opp. Samt at de tømmer alt som finnes av batteribanker.. Ubrukelig, spør du meg.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Brigg Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Kjøpte en på Obs Elektro for snart 2 år siden. Jeg tror merket er Phillips, 0,7 liter, ca 600 - 700 W effekt. Prisen husker jeg ikke, 2 - 3 hundrelapper kanskje. Har virket utmerket både på egen båtplass og i gjestehavner rundt om. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Laholm Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Da jeg for veldig mange år siden hadde en jobb som innebar mye kvelds- og nattkjøring i Finnmark vintertid, hadde jeg en kolbe som jeg plugget i sigarett-tenneren. Opprinnelig innkjøpt for å unngå å fryse ihjel av mangel på varm kaffe hvis jeg hadde blitt stående fast. Det ville vel ikke ha virket, i alle fall ville vel bilen vært forholdsvis død i ettertid. Den ble imidlertid mye brukt mens jeg kjørte, og såvidt jeg husker hadde jeg varm drikke forholdsvis raskt. Dette passet jo godt i et område hvor man tradisjonelt målte avstandene i "antall kaffekok". Sitér dette innlegget Laholm Link to post
håvar Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Bruker selv en vanlig vannkoker 220V. Brukte i sommer båten mye i forbindelse med jobb. Fint med kaffe på morran da. Varmet da opp vann i en fei enten før jeg koblet fra landstrømmen eller med aggregatet underveis. Har også prøvd 12v kokere men det tar laaaang tid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.